Програмно портфолио За контакт
Други проекти през 2004 година
Целта на проекта е да се скъси дистанцията между местната власт и гражданите,
чрез активно управленческо поведение на общинската администрация, както и
въвличане на гражданите в процесите на вземане на решения.
Обучение
на
служителите
в Центъра за
информация и
услуги на
гражданите;
разяснителна
кампания за
по-добра
информираност
на
гражданите
за
предлаганите
услуги в
центъра;
текущ
мониторинг и
граждански
контрол на
предоставяните
услуги
В рамките
на
замислената
публична
кампания се
предвижда
провеждането
на две срещи
- дискусии
за по-широка
разгласа и
пряка
комуникация
на
гражданите с
кмета и
ръководството
на Центъра.
Тези срещи
вече ще
допринесат
за
своевременни
корекции и
отстраняване
на
евентуални
пропуски в
работата.
В рамките на проекта ще се направят две социологически проучвания. Те ще спомогнат за проучването на обществените нагласи и степента на информираност на гражданите в началото и края на проекта. Данните ще залегнат и в определяне на технологията за провеждане на успешен мониторинг и контрол на дейностите, по време на проекта и след неговото приключване. Социологическите проучвания (близо 1000 анкетирани от 24 хил. души население на общината) ще бъдат моделирани от професионален екип на Агенцията за пазарни и социални изследвания “Естат” към Центъра за икономическо развитие - София.